از آکوردهای فاماژور و سل ماژور بیزارم
چه با باره چی بی باره رومخن شدیداً
گرفتنشون خیلی سخت ، عذاب آور و مایوس کننده است
کلا آدمو ناراحت می کنن
کم مونده پوست دستم شرحه شرحه شه:/
آهنگ ساحل و دریا گوگوش و بازی والایارو برای این هفته اس
اولی با نته و اوکیه
ولی دومی رو با فاماژور بدون باره داده و اصلا شبیه چیزی که شنیدم حتی تو اجراهای گیتار نیست
چون این آهنگ یکی از آهنگ دوست داشتنی منه خیلی
رو مخمه که نه میتونم تا دوشنبه با باره یاد بگیرم
نه این بدون باره رو بلدم که بلدم باشم رومخمه چون اصلا شبیهش نیست
سلام به وبلاگ من خوش آمدین
این یک متن آزمایشی است و میتوانید در قسمت ویرایش قالب به راحتی آن را تغییر بدهید

با فنجان چایی هم میتوان مست شد