كاش مى ماندى!
اي كاش كوله بار دوست داشتنت را
جمع نميكردى و من
بى "تو" بودن را بلد نمى شدم
كاش هركجا كه هستى
همانجا بمانى؛
رفتنت
تنها ماندن را !
بى تو گذراندن را !
بى تو خنديدن را
به احساسم آموخت...
هركجا كه هستى بمان!
من ديگر "من" سابق نيستم...!
-سروش كلهر
سلام به وبلاگ من خوش آمدین
این یک متن آزمایشی است و میتوانید در قسمت ویرایش قالب به راحتی آن را تغییر بدهید

با فنجان چایی هم میتوان مست شد