تنهاتر از تنها

آخرین فعالیت‌های تنهاتر از تنها

درباره تنهاتر از تنها

تنهاتر از تنها

جمعه یازدهم مرداد ۱۳۹۸
3:5

تو بدترین حال جسمی و‌روحی می نویسم تا بمونه برای ایندم

دوشنبه هفتم مرداد ۱۳۹۸
23:47

خیلی وقته همه عکسای گوشیمو خالی کردم

هم عکسای خودم هم تو

تا دیگه چشمم بهشون نیفته

همشون و ریختم تو یه هارد و کنار گذاشتم

ولی نمی دونم چرا الان که من انقدررر دلتنگتم باید این عکسو پیدا کنم ازت

که اصلا نمی دونم چه جوری جا مونده و

عجیب تر این تاریخش به همچین روزایی بر می گرده

روزایی که از خودت بودن خسته بودی !

و حتی باعث شد دست بزنی به تغییر رنگ موهایی که عاشقشون بودی

الان که عکستو می بینم دلم بیشتر هوایی شده

دلم برات تنگه لعنتی

خیلی تنگ .....

دوشنبه هفتم مرداد ۱۳۹۸
23:12

من یه سال و 4 ماه و 17 روز و 13  ساعته ندیدمش
مگه میشه برای این حجم از دوری اشک نریخت که میگی گریه نکن چون برا چشمات بده ؟

 

 

 

دوشنبه هفتم مرداد ۱۳۹۸
0:14

طی خبری که چند ساعت پیش به دست اینجانب رسید

مطلع شدیم وی تلاش خود را برای استار شدن ادامه داده

و در کلاس های بازیگری

با تدریس خانم پرستو گلستانی شرکت نموده است

و پد رو مادر وی نیز کلی برایش ذوق کرده اند اش اس ....

و اما دیدگاه خانم گلستانی :

ایشان در ابتدا با مشاهده نیم وجب قد این گودزیلای دهه نودی فرمودند

خیلی کوچیک می باشد

حیف که من نبودم تا عرض کنم همین نیم وجب بچه چه جیگرهایی که از ما در نیاورده است

اما در پایان کلاس فرمودند که خیلی هم بچه با استعدادی است

و لقب جوجه من را به وی دادند !

وی هدف خود را دریافت سیمرغ بلورین اعلام کرد

حال همه منتظر استار شدن وی در 6 سالگی هستند

البته به استثنای من :/

جمعه چهارم مرداد ۱۳۹۸
0:24

درپی پستی که در عید اینجانب برایتان نکاشته بودم

محتضر هستید که وی بسیار به مسیح و امیر در خوانندگان و در بازیگران امیر حسین ارمان علاقه مند است

وی البته در درجات دوم رهام و آرش و محسن ابراهیم زاده را نیز می پسندد

و بانی و سبیل هایش مضحکه ای بیش برایش نیستند که به من چه :/

ابته بماند که وی کراش بسیااار دارد

پس از تلاش بی ثمر وی و قهر از مادر برای استار شدن

وی امروز دست به ابتکار عجیبی زد

خاله اینجانب و البته خاله وی طراح و مجری گریم بانوان می باشد

و همسر ایشان نیز با مدرک دکترای گریم نیز کارشان خیلی خفن می باشد

از انجایی که گودزیلا جان نودی به شدت به گریم و هیولای خوبی شدن* علاقه دارند

امروز طی تماسی بدوت توجه به متفاوت بودن ساعت ها در ان ور دنیا خاله و شوی گرام رابیدار نمودند

و طی صحبتی سوال و مسئله مهم خوش را در رابطه با بحران کمبود رنگ قهوه ای مورد نظرشان

بیان کردند و پرسیدن که چه رنگی را بریزند تا ان قهوه ای بدست بیاید

حال مدیونید اگر فک کنید ما الاغیم و این چیز هارا نمی دانیم

خیر

فقط وی مارا قبول ندارد که به آن کفش پاشنه بلند صورتیام ! همان بهتر که قبول نداشته باشد

که مثل سیریش و کرم دورنت* به من نچسبد

خاله جان که یک مقدار گویا خواب زده شده بودند از انجا که جرات بیان مسقیم جمله

بیشعور غلط کردی الان منو برای یه رنگ درست کردن بیدار کردی الاغ رو نداشتند تا مبادا به تیریش قبای

گودزیلا جان بربخورد و باز تصمیم قهر از مامیشان و خواننده شدن به سرشان نزند و مملکتی

را بدبخت نکنند با لحنی گرم و صمیمی و خاله آنه پرسیدن که حال این ترکیب رنگ فوق العاده را برای چه

وی می خواهد که با پاسخ زیر روبه رو شدند :

میخوام مث ریشای امیرو روی صورتم بکشم !:/

اینجانب بعد شنیدن این جمله نظری نداشتم

اما خاله جان از انجایی که ما به همراه جمعی از دوستان دهنشان را با این ماکان صاف کرده ایم

با عنایت به لقب پت ( رهام)  و مت ( امیر )  که خودشان به این دو بزرگوار داده بودند

فرمودند که یکم رنگ زرد نیز قاطیش کن

که گودزیلا جان تشکر فراوان نمودند و گفتند اگر در گذشته بود این راهکار به دردشان می خورد اما حال

دیگر از آن زردک قبلی خبری نیست و مقاره جان تا حدودی به تنظیمات کارخانه بازگشته است .

اینجانب نظری درمورد این گودزیلا جان ندارم .

قضاوت با شما !

پ. ن : دیدین ته کتاب درسی اونجاهایی که این علامت * رو داره توضیح داده ؟

حالا منم توضیح میدم

#هیولای خوبی شدن : ما یک بار طی پرسشی که با گودزیلا جان دهه نودی مطرح کردیم وی

را مورد پرسش قرار دادیم که در اینده دوست دارند به کدام شغل شریفی منصوب شوند ؟

که وی عرض فرمودند میخواهند هیولاشوند

با توضیحات خاله گرام بنده و مادر وی و جر خوردگی اینجانب و خواهر وی

برای فهماندن این که هیولا چیز خوبی نیست

اینجانب مارا مورد لطف قرار داده و پاسخ خود را از هیولا به میخواهم هیولای خوبی شوم تغییر دادند

#کرم دورنت : این کرم کشف شده توسط س. ن  یا s.n  ملقب به مساحت ، شفق ، بامداد در 

اینستاگرام هست . این کرم ازخانواده کرم درون است که دلیل پدید آن غلط تایپی می باشد .

باشد که رستگار شوید !

تا داستانی دیگر از  این پدیده عجیب هستی بدرود

و تا هایی دیگر بای  .

پایدار باشید :)

پنجشنبه سوم مرداد ۱۳۹۸
23:43

اولا سلام

دوما این پستو برای رفقیم نوشتم ولی به درد بقیه ام می خوره

سوما لطفا کامل و تا اخر بخونید

خب این اولین پست علمی  به درد بخوریه که میذارم

ببین رفیق جان برای این که زیستتو خلاصه کنی اول باید منبعتو معلوم کنی

یعنی مشخص کنی فقط کتابه ، کتاب کمک درسیه یا مطالب دبیر

من معمولا همه این سه تارو که میشه میکرو زیست دهم رو خلاصه می کنم

قدم دوم این که بدونی خلاصه نویسی با چارت بندی خیلی متفاوته

تو باید اول یه چارت کلی داشته باشی

حالا چارت چیه ؟

جدول و نمودار درختی

یه چیز کوتاه و کلی که دیگه برای یه گفتار بیشتر از یه صفحه نشه

یعنی وقتی که بهت نشون دادن بعد سی ثانیه یادت بمونه

بعد از اون خلاصه نویسی شروع می شه

ما فیزیک (مطالب خوندنیش نه ) و ریاضی رو برای این خلاصه می کنیم که فقط جزوه خودمونو بخونیم

اما زیست رو برای این خلاصه می کنیم که جمع بندی کلی داشته باشیم

یعنی هیچوقت هیچوقت حق نداری خلاصه رو بخونی فقط 

خلاصه فقط برای یادآوریه

توی خلاصه نویسی خیلی جملات طولانی به کار نبر و از کلمات اضافه صرف نظر کن

مثلا ننویس گلبول های سفید دو نوع هستند ماکروفاژ و نوتروفیل

از چارت و نمودار و اینا استفاده کن +جملات کوتاه

نمونش این :

جمله که خیلی طولانی باشه ذهنت خوب تجزیه تحلیلش نمی کنه

به کلمه های اغلب ، کم تر ، بیشتر و .... توجه کن

خلاصه نویسی انشا نویسی نیست

فرض کن فصل مولکولهای زیستی رو میخوای بخونی 

میگیم مولکولهای زیستی چهار دسته مهم ان پس چهار تا فلش می کشی : کربوهیدرات ها، لیپیدها، پروتئین ها، اسیدهای آمینه (آمینو اسید ها)

دوباره جلوی کربوهیدرات ها سه تا فلش کوچیک تر می کشی مینویسی:   

مونوساکاریدها، دی ساکاریدها، پلی ساکارید ها،

بعد مونو ساکارید ها رو هم دو تا فلش کوچیکتر می کشی می نویسی

پنتوزها، هگزوزها

اسم هاشون رو می نویسید مثلا گلوکز، فروکتوز، گالاکتوز،

یا مثلا جلو لیپیدها پنج گروه اصلی رو براش پنج تا فلش کوچیکتر می کشی:

اسیدهای چرب، تری گلیسریدها، فسفولیپیدها، موم ها، استروئیدها و ادامه

قبل از خلاصه نویسی حتما حتما حتما باید متن رو بلد باشی

زیستو به هیچ وجههههههههه حفظ نکن

این اصلا زیست پارسالتون نیست که با حفظ کردن به جایی برسی

چون کاملا مفهومی سوال میاد

مثلا میگه هیپوتالاموس مغز مرکز گرسنکی و فشار خون و تشنگی و خواب و غیره است

بعد سوال میده قند خون مسئولش کدوم بخش مغره

و میشه همین فلان بخش مغز

چون گرسنگی باعث افت قند خونه !

پس حفظ کردن کمکت نمی کنه اصلا

سوالات تو کنکور و پایان ترم اگه مدرسه معمولی نباشی ترکیبیه

یعنی یهو فصل دو و پنج ترکیب می شه

و اگه حفظ کرده باشی کارت تمومه

رو عکس ها به شدت دقت کن

حتی اگه توی متن ازشون نام نبرده شده باشه قطعاااااااا سوالن

قبل این که به تسلط برسی خلاصه نویسی ممنوعه

چون اون موقع فک میکنی همه چی مهمه

بعد خلاصه بیست صفحه میشه پنجاه صفحه

نکات مهم یا سختو زیرش موقع خوندن خط بکش بعد تو  خلاصه بیار

زیر همه خطوط خط نکش

هایلایت ممنوع چون اصولا باعث می شه فک کنی مهمه همه چی و حس بلد بودن بهت دست ده

حتما عین جمله کتابو لازم نیس بیاری

نکته بعدی رمز گذاریه

برای خودت رمزای جور واجور بذار

مثلا من تاریخ ادبیاتو یا جمله می سازم با اثار افراد یا اول حرفاشون مثلا

مثلا اثار نظامی ایناس میشه ملخ ها

م: مخزن‌ الاسرار

ل: لیلی و مجنون

خ: خسرو و شیرین

ه: هفت ‌پیکر

الف: اسکندرنامه

میتونی خودتم رمز بذاری

یه سری رمزا همگانیه

مثلا حفظ جدول مندلیف که خواستی برات رمزاشو میفرستم

البته رمزای جور واجوری درمورردش وجود داره مثلا

فلوئور F: فدای / کلر Cl: کله ات / برم Br: برم / ید I: آی / اتم At: اتم

فدای کله ات برم آی اتم

به هیچ وجهههههههههههههههه از خلاصه دیگران استفاده نکن

نقشه ذهنی تو با بقیه خیلی فرق داره

تا وقتی تو نتونی خلاصه یه مطلبو بنویسی یعنی اسب ابی ام از تو بشتر میدونه

به ذهنت بفهمون باید بعد خوندن جواب پس بده و خلاصه بنویسه

اینجوری تمرکزت میره بالا

پس خلاصه حاضر اماده و هلو برو تو گلو ممنوعه !

البته گاهی استفاده از خلاصه های بعضی کتابا بد نیست

خلاصه هاتو تمیز و مرتب بنویس

از روشای درختی و زنجیره ای و کلید نویسی ام غافل نباش

هر سوالی ام چه درمورد درس چه ردمورد خلاصه داشتی درخدمتتم

اصلا مطلب برای خودمم مرور می شه

همه نمی دونن زیستو چه جوری بخونن

و فک میکنن مث راهنماییه

ولی اینجوری نیست

روزنامه وار اصلا نخون دقیق بخون حتی اگه پنج شیش ساعت برای یه فصل طول بکشه

جمله به جمله بخون

حفظ ممنوع

خلاصه رم به زبون خودت بنویس

هنوز کارت به تست نرسیده هروقت رسید بهت میگم اما الان همین جواب میده

خلاصه برای وقتایی که حوصله نداری درس بخونی و مرور قبل ازمون عالیه

در اخرم این که زیست درس نفس گیریه اما اگه دوسش داشته باشی شیرینه

اگه از زیست بدت میاد که باید بگم بیخود کردی اومدی تجربی

ولی میتونی بهش علاقمند شی چون خیلی خوبه

من اول سال یه شکست بعد خوردم با یه نمره فجیع چون نمی دونستم چجوری باید بخونم

از الان تمرین کن که شکست نخوری و زده نشی !

علاوه بر اون فک کن اگه مهم ترین درست رو جلو تر از بقیه خونده باشی و خلاصه کردی باشی

چقدررررر از بقیه جلوتری همین بهت خیلییییییییی انگیزه میده و خیلی جلوت میندازه

به قول کره ای ها فایتینگ

^همون موفق باشی خودمون فقط قوی ترش :)^

می دونم که می تونی !

محیط جان به شماعم به شدت توصیه میشه این کارو با مساحت بکنی !

  • سلام به وبلاگ من خوش آمدین

  • این یک متن آزمایشی است و میتوانید در قسمت ویرایش قالب به راحتی آن را تغییر بدهید

  • با فنجان چایی هم میتوان مست شد

  • ؟ را در تاریخ دوشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • ها؟ را در تاریخ دوشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • چرا؟ را در تاریخ پنجشنبه ششم آذر ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ پنجشنبه ششم شهریور ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ چهارشنبه پنجم شهریور ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ سه شنبه چهارم شهریور ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد
  • را در تاریخ یکشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۹ ارسال کرد