در پی امتحان عربی با این که دیشب 5 ساعت خوابیدم و این برای خواب شبم کافیه وی در تلاشه که بره بخوابه چون
از ساعت 8 تا 10 صبح با دوتا از بچه ها قرار گذاشتیم عربی بخونیم!
فردا بچه ها دارن میرن همون پارک بانوان که باهم امتحان بدن ولی من نمیرم !
خلاصه اگه گند زدم که دیگه هیچی :/
عربی رو بدیم اگه زمین گاو بازی در نیاورده باشه می افتیم روی دور امتحان آسون
چهارشنبه زمینه و شنبه زیست !
زیست که حله زمینم حضوری نیست تقسم می کنیم
فقط امیدوارم بلایی که سر بچه های نمونه آورد رو نتونه سر ما بیاره !
خلاصه دعا کنین عربی رو گند نزم ، ترم یک رو گند زدم چون که انقدر حالم بد بود سر امتحان زیست که امتحان قبلیش بود حضور نداشتم و
امتحان عربی رم از شدت داروهایی که خورده بودم سر جلسه خوابم برد:////
بدبختی اینه با دبیرمون خیلی رودروایسی دارم و یه جورایی با این اتفاق زشت از چشمش افتادم تقریبا
البته مهربونه ولی خب منم کم گند نزدم
الانم حتی اگه خوب شیم دبیرا فک می کنن تقلبه !
کلا دبیرا یه جوری از ما طلبکارن که انگار ما یه کاری کردیم کرونا اومده
یکی نیست بگه ما شرایطمون بد تره از شما !
میل نوشتن توم بیداد می کنه و دلم می خواد بنویسم کلی رمانو
ولی لامصب وقت نمی شه
فردا که امتحانو بدم قاعدتا بیهوش می شم
ولی امیدوارم تا اخر این هفته این پارت خیلی طولانی سخت جیگر درار رو بنویسم بذارم !
سلام به وبلاگ من خوش آمدین
این یک متن آزمایشی است و میتوانید در قسمت ویرایش قالب به راحتی آن را تغییر بدهید

با فنجان چایی هم میتوان مست شد