اون معلم ریاضیمون بود که خیلی تعریف کردم ازش
حرفمو پس میگیرم
خیلیم بدجنسه اصلانشم !
عین گاو کلاسمونو 8 تا گروه مرد اد اونایی که باهم مشکل داشتن تو یه گروه بودن :/
بد ندادم امتحانو ولی بیستم نمی شم :/
بدتر از همه اینا اینه الان که جوابرو تو گروه دیدیم متوجه شدیم تقریبا سوالا یکی بوده
15 تا سوال بود تو یه ساعت
یعنی اگه جوابارو حفظم بودی بازم وقت کم می آوردی
ما جای یه ساعت دو ساعته امتحان دادیم!
حالا خوبه بیاد بگه اصلا قبول نیست !
گاو ، گاو ، گاو
عربی ام حضوری نیست اما کلا یه ربع وقته واسه سی تا سوال تستی
یعنی هر سی ثانیه یه سوال
کافر می خواد مسلمون کنه فک کنم:/
د بیرمون حسابی سخت کار کرده و دو شنبه امتحانه
فک کنم عربی رو همه جز یه عده خاص قهوه ای کنیم :////////
سلام به وبلاگ من خوش آمدین
این یک متن آزمایشی است و میتوانید در قسمت ویرایش قالب به راحتی آن را تغییر بدهید

با فنجان چایی هم میتوان مست شد