الان دقیقا همون وقتیه که باید رفت تو بالکن یواشکی سیگار کشید
بعد این حجم از گریه یه مسکن و مقدار زیادی کافئین مصرف کرد
و بعد با همه گرم بودن هوا بری زیر پتو و بکشیش سرت
یعد تو تنهایی هات ریز ریز غصه بخوری !
خسته ولی پر حرفم!
سلام به وبلاگ من خوش آمدین
این یک متن آزمایشی است و میتوانید در قسمت ویرایش قالب به راحتی آن را تغییر بدهید

با فنجان چایی هم میتوان مست شد